Продавець IziPrice розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
234 відгуків
promo_banner
+380 (63) 304-15-75
IziPrice
Кошик

Автомобільні причепи

Причепи підрозділяють по розподілу ваги і навантаження між тягачем і причепом:

  • причіп є самодостатнім транспортним засобом і може причіпляти до будь тягачам за допомогою дишла через зчіпний пристрій (наприклад, системи «гак-петля»). Вага вантажу передається на дорогу через несучу раму причепа і далі виключно через його власні колеса; зв'язок з тягачем причепа використовується тільки для передачі тягового зусилля.
  • напівпричіп агрегатується зі спеціалізованим сідельним тягачем через зчіпний пристрій («сідло») тягача за допомогою зчіпного шворня. Вага вантажу повністю передається несучої рами причепа, а далі розподіляється між власними колесами напівпричепа і колесами тягача. Зв'язок з тягачем причепа служить для передачі цієї навантаження, так і тягового зусилля. Напівпричіп не здатний пересуватися, не будучи пов'язаним з тягачем; для забезпечення його стійкості на цей час він забезпечується відкидними або висувними стійками.
  • роспуск является гибридом прицепа и полуприцепа и предназначен для перевозки длинномерных грузов в составе специализированного автопоезда. Перевозимый груз опирается на специальные ложементы — так называемые «коники»: передней своей частью — на коники тягача, а задней — на коники роспуска; при этом вес груза частично передаётся тягачу, а частично — несущей раме и колёсам роспуска. Для обеспечения передачи тягового усилия роспуск оборудуется дышлом постоянной или переменной длины; иногда роль дышла выполняет сам длинномерный груз.

За кількістю осей причепи підрозділяються на одно-, двох - і багатоосний. За типом вантажної платформи (роду вантажу) у вітчизняній практиці причепи прийнято розділяти на бортові, самосвальні причепи-розпуски, причепи-цистерни, причепи-фургони, причепи-ваговози, легкові причепи, спеціальні причепи. Аналогічний поділ застосовується і по відношенню до напівпричепів.

В конструкціях причепів, напівпричепів і розпусків можуть застосовуватися різні системи управління поворотом коліс для поліпшення керованості автопоїзда. Зчіпні пристрої, як правило, стандартизовані. Причепи і напівпричепи можуть оснащуватися активним приводом коліс від двигуна тягача («активний автопоїзд»); такий привід зазвичай здійснюється механічно через зчіпний пристрій, або використовується гідропривід. У ряді конструкцій активних автопоїздів (т. н. дволанковий автопоїзд) двигун може розташовуватися в задній секції.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner